10 مزیت برتر لبخند سفیدتر
نوشته شده توسط : saadat0011

 

 

 

بازار جهانی سفیدکننده دندان در حال حاضر ارزش دارد 3.15 میلیارد دلار آمریکا و با دلیل موجه

 

سفید کردن حرفه ای دندان یکی از این موارد است دندانپزشکی زیبایی خدمات در دسترس است که می تواند مزایای زیبایی شناسی زیادی را برای دندان های شما ارائه دهد. و برخلاف بریس ها یا سایر روش ها، نتایج تقریباً فوری هستند.

 

در واقع، اگر یک درمان سفید کننده در مطب را انتخاب کنید، می توانید با لبخندی درخشان تر از مطب دندانپزشک خود خارج شوید و آماده باشید که دنیا را خیره کنید!

 

اما یک لبخند سفیدتر فقط شما را زیباتر نمی کند. در ادامه بخوانید تا با 10 مزیت برتر سفید کردن دندان آشنا شوید.

 

1. اولین تاثیر عالی

 

برداشت اول همه چیز است، به خصوص در دنیای مدرن که مردم بر اساس یک جلسه سریع یا یک عکس نمایه، تصمیمات فوری می گیرند.

 

با دندان های سفیدتر، تمایل بیشتری به لبخند زدن خواهید داشت که به ایجاد اولین تصور عالی کمک می کند. و نشان دادن سفیدهای مرواریدی خود باعث می شود که مردم شما را به عنوان تصور کنند موفق تر ، باهوش تر و از نظر عاشقانه تر مطلوب تر.

 

29 درصد از آمریکایی ها می گویند اولین چیزی که در مورد کسی متوجه می شوند دندان های آنهاست. به این ترتیب، یک لبخند سفیدتر به شما کمک می کند تا روابط اجتماعی، عاشقانه و حرفه ای بهتری را به لطف اولین تاثیری که می دهید، بسازید.

 

2. فرصت های شغلی بهتر

 

با تشکر از روش مثبتی که دیگران لبخند درخشان‌تری را درک می‌کنند، ایجاد اولین تاثیر عالی در موقعیت‌های مصاحبه به افزایش چشم‌انداز شغلی شما کمک می‌کند.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، آمریکایی ها کسانی را که لبخند سالم دارند باهوش تر و موفق تر می دانند. این برداشت مطمئناً به نفع شما عمل می کند، در حالی که سعی می کنید مصاحبه کننده را مجذوب خود کنید.

 

به غیر از جلب نظر مصاحبه‌گران، لبخند سفیدتر شما همچنین به افزایش چشم‌انداز شغلی شما در هر چیزی از ارائه‌ها تا مذاکرات حقوق کمک می‌کند.

 

3. اعتماد به نفس بیشتر

 

یکی از دلایل اصلی اینکه چرا همه ما لبخند سفید سالم را بسیار مطلوب می بینیم این است که اعتماد به نفس را برمی انگیزد.

 

و این اغلب به این دلیل است که داشتن دندان های سفیدتر باعث می شود که بخواهید آنها را نشان دهید و بیشتر لبخند بزنید. این نوع تقویت فوری در اعتماد به نفس، سپس نحوه رفتار و رفتار شما را نشان می دهد.

 

در نتیجه، اعتماد به‌نفس‌تر و توانمندتر به نظر می‌رسید که به نوبه خود سطح اعتماد به نفس شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

 

4. ظاهر دوستانه تر

 

لبخند زدن در فرهنگ ها به عنوان نمادی از محتوای عاطفی مثبت بنابراین، در حالی که گاهی اوقات افراد با اعتماد به نفس ممکن است مغرور به نظر برسند، ترکیب اعتماد به نفس و یک لبخند درخشان تضمین می کند که مردم شما را صمیمی و دوستانه می دانند.

 

افزایش اعتماد به نفس به شما کمک می کند در موقعیت های اجتماعی کمتر احساس مراقبت کنید. در واقع، لبخند زدن باعث ترشح اندورفین می شود که به آرامش اعصاب شما کمک می کند، بنابراین لبخند شما در واقع به آرامش شما نیز کمک می کند. در نتیجه، بازتر ظاهر می‌شوید و بازتر می‌شوید و راحت‌تر می‌توانید کار کنید.

 

5. جذاب تر

 

لبخند سفیدتر به خودی خود جذاب تر است. و از آنجایی که دندان‌های سفیدتر شما را بیشتر می‌خنداند، فرصت‌های زیادی برای نشان دادن آنها به شما می‌دهد.

 

همچنین لبخند زدن بیشتر باعث می شود برای دوستان و شرکای بالقوه جذاب تر به نظر برسید. شما خود را به عنوان فردی نشان خواهید داد که مردم از بودن در کنارش لذت می برند و همچنین به عنوان فردی که از خود لذت می برند.

 

دندان‌های درخشان‌تر نیز نشانه‌ای از این است که شما مراقب سلامتی و ظاهر کلی خود هستید که مطمئناً دیگران آن را جذاب می‌دانند.

 

6. چشم انداز مثبت تر

 

این همه لبخند نه تنها نحوه دیدن شما را تغییر می دهد، بلکه نحوه دیدن شما را نیز تغییر می دهد.

 

داشتن دندان های سفیدتر دلایل بیشتری برای لبخند زدن به شما می دهد، اما، حتی اگر آن را جعل کنید، عمل لبخند زدن در واقع خلق و خوی شما را تقویت می کند.

 

دلیلش این است که لبخند زدن باعث ترشح اندورفین و سروتونین در مغز می شود. این هورمون ها استرس را از بین می برند و باعث شود احساس شادی بیشتری داشته باشید ، به شما کمک می کند تا دلایل بیشتری برای لبخند زدن پیدا کنید!

 

7. خلق و خوی دیگران را تقویت کنید

 

این فقط شما نیستید که از تقویت خلق و خوی خود بهره مند می شوید، وقتی که سفیدهای مرواریدی خود را در لبخندی درخشان بتابانید.

 

به عنوان حیوانات اجتماعی، مغز ما به سختی به لبخند پاسخ می دهد و آن را برگرداند، بنابراین می توان گفت که لبخند زدن مسری است اما، بهترین بخش این است که هر دوی شما از ترشح هورمون های احساس خوب سود می برید. برد - برد!

 

8. ظاهر جوان تر

 

علاوه بر جذاب‌تر بودن، ناخودآگاه دندان‌های سفیدتر را با جوانی و سلامتی مرتبط می‌دانیم.

 

با افزایش سن، دندان های ما ممکن است به دلیل لکه ها و عوامل محیطی تغییر رنگ دهند. چه یک کیت سفید کننده خانگی یا سفید کننده دندان حرفه ای را انتخاب کنید، لبخند سفیدتر شما را در یک لحظه جوان تر نشان می دهد.

 

9. لبخند روشن تر کانون توجه را می دزدد

 

مانند یک فیلتر واقعی اینستاگرام برای صورت شما، یک لبخند سفیدتر به شما ظاهری فوری می دهد.

 

دلیلش این است که دندان‌های سفیدتر توجه را از بین می‌برند و تمرکز را روی لبخند روشن‌تر شما تغییر می‌دهند. اگر نواحی دیگری از صورتتان وجود دارد که از آن ناراضی هستید، خواه آکنه باشد یا خطوط و چین و چروک، مردم متوجه آن‌ها نخواهند شد، زیرا آنها بیش از حد مشغول لبخند زدن شما هستند.

 

10. سلامت دهان و دندان بهتر

 

دندان های سفیدتر به عنوان سالم تر شناخته می شوند. اما، داشتن دندان‌های سفیدتر اغلب به سلامت دهان و دندان از طریق بهبود مراقبت و بهداشت منجر می‌شود.

 

اکثر مردم از نتایج سفید کردن خود به قدری راضی هستند که می خواهند لبخندهای درخشان خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنند. در نتیجه، آنها شروع به تلاش بیشتر برای مراقبت از دندان های خود با نخ دندان کشیدن منظم و مکرر می کنند معاینات دندانپزشکی .

 

این افزایش مراقبت روزانه خبر بسیار خوبی برای دندان ها و لثه های شماست، به این معنی که دندان های شما نه تنها سالم تر به نظر می رسند، بلکه سالم تر نیز خواهند بود.

 

فواید یک لبخند سفیدتر

 

با مزایای بسیاری مرتبط با لبخند روشن تر و سفیدتر، از خود می پرسید که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

 

از این گذشته، چه کسی خواهان افزایش اعتماد به نفس، چشم انداز شغلی بهتر، و افزایش خلق و خوی آنی نخواهد بود؟ و فکر کن، تمام آن چیزی که می تواند مال تو باشد با یک بارقه لبخند سفید درخشانت!

 

لینک کوتاه :   http://gg.gg/11qcid





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: